Myrtheinafrika.reismee.nl

Het begin van een mooi avontuur

Maandag 21 september. De dag dat ik de eerste stap ga zetten van een nieuwe ervaring en een mooi avontuur. M’n koffer is ingepakt, de backpack zit ook vol en dicht. Mijn paspoort ligt klaar en mijn iPod is opgeladen. Hier thuis zeuren ze alleen dat ik zo veel mee neem, maar wie weet wat ik daar allemaal wel en niet kan kopen?. De reis kan dus beginnen. Voor het eerst 8 weken alleen, zonder ouders…

Afgelopen dagen heb ik nog heerlijk genoten van alle lieve mensen om me heen, en van het lekkere eten, tompouce, pannenkoeken, lasagne alla papa en niet te vergeten sushi en tapas!

Straks op Schiphol zal ik nog 3 andere meiden ontmoeten, die ook naar Lilongwe vliegen, 2 daarvan zullen ook in het ziekenhuis vrijwilligerswerk gaan doen.

Om 19.45 zal mijn eerste vlucht vertrekken naar Frankfurt. Daar zal ik een uurtje moeten wachten voor de volgende vlucht richting Addis Abeba waar ik morgen ochtend rond 6 uur zal landen. Na een tussenstop van 4 uur zal ik doorvliegen naar mijn eindbestemming, Lilongwe. Nu hopen dat ik mij een beetje kan vermaken op de tussenstops…

In Lilongwe zal ik opgehaald worden door Janneke, de coördinator in Malawi en zal ik naar het huis gebracht worden.

Gelukkig hoef ik mij niet lang te vervelen daar. Mijn eerste weekendtrip is al gepland. Dit weekend wordt het genieten in Senga Bay aan Lake Malawi. Ik ben erg benieuwd naar wat voor moois er nog gaat komen.

Als het lukt zal ik jullie de komende 2 maanden op de hoogte houden over mijn ervaringen in Malawi en mijn werkzaamheden in het ziekenhuis, wat zal dat een groot verschil zijn dan het grote Erasmus MC in Rotterdam…

Ik probeer snel weer wat van mij te laten horen.

Liefs, Myrthe

Reacties

Reacties

Martha

Nogmaals heel veel sukses bij deze nieuwe en spannende levenservaring.heb je ook een bericht gestuurd met nog wat wijze raad, kon het niet laten????

Henriette

he Myrthe,
Wens je een hele mooie fijne tijd in Afrika toe. Tevens een goede reis. En leuk als we je op deze manier nog beetje kunnen volgen! Doegdoeg. Groetjes Henriette

ynke

Ik zeg gewoon: heel veel plezier en geniet ervan!!!

Anja Spinhoven

Wow, het begin van,vast en zeker, een mooie, leerzame tijd. Heel veel plezier en mooie ervaringen toegewenst!

Annemiek Stam

Geniet van alles wat op je pad komt.....

Myrthe

Dankjewell van jullie allemaal :)! Ik heb er erg veel zin in en ga er zeker van genieten

Magda Coppoolse

Geniet van deze nieuwe spannende ervaring Myrthe! goede reis en een mooie tijd gewenst

Margrietha

Geniet ervan!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood