Myrtheinafrika.reismee.nl

Het echte aftellen

Hoi lieve allemaal,

Het echte aftellen is nu toch echt begonnen. Over 7 dagen rond deze tijd zit ik in de lucht, onderweg naar een nieuw avontuur.

Maar voordat het echt zover is, heb ik deze week nog heel veel leuke uitjes om iedereen gedag te zeggen. En daarnaast moet er natuurlijk ook ingepakt worden... Pfoeee, wat moet er allemaal mee? Gelukkig mag ik 2 koffers mee nemen, dat scheelt een hoop inpak stress.

Afgelopen dagen hadden de meiden die nu al in Malawi zitten 40 uur geen electriciteit en water, dus als ik mijn telefoon een keer niet opneem sta ik waarschijnlijk nog even te genieten van een warme, stromende douche! Haha.

Nu het zo dichtbij komt wordt het ook wel spannend. Tuurlijk ga ik daar een hele mooie ervaring mee maken, die ik voor geen goud zou willen missen. Maar afscheid nemen blijft nooit mij sterkste kant.

Als iemand nog tips heeft voor het inpakken of wat ik echt mee moet nemen, ik hoor het graag!

Ik laat snel weer wat van me horen.

Liefs, Myrthe

P.S. Wanneer je een mailtje wilt ontvangen als ik een nieuwe blog plaats, laat dan links je email adres achter.

Reacties

Reacties

Marijke meu

Stocks meenemen! Foto's maken van "gewone" leven daar! ????????bladmuziek voor mij meebrengen , ha ha.

Marijke meu

????????

Myrthe

Haha marijke, foto's ga ik zeker maken hoor :) die zul je tegen die tijd ook wel gaan zien

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood