Myrtheinafrika.reismee.nl

Nog maar 3 weken

Hoi Allemaal,

Wat gaat de tijd toch snel, nog precies 21 dagen en dan vertrek ik naar het mooie Malawi.

De vaccinaties zijn al binnen, de malariapillen zijn besteld en de formulieren om daar als verpleegkundige aan de slag te gaan zijn opgestuurd.

Het enige jammere is dat ik van de week een mail kreeg dat de zorg in Afrika duurder werd en daardoor minder patienten naar het ziekenhuis kwamen en er dus minder werk is voor vrijwilligers. Maar dat drukt de pret zeker niet.

Afgelopen weekend heb ik al heel veel handige spullen gekregen voor in Malawi, allemaal foto's van iedereen, een survival pakket en natuurlijk drop! Haha.

Alle ideeen over wat ik nog meer mee moet/kan nemen zijn natuurlijk welkom! Dus brand los.

Liefs Myrthe

P.S., wil je een mail krijgen wanneer ik een nieuwe blog online heb gezet, laat dan aan de rechter kant je email adres achter.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood