Myrtheinafrika.reismee.nl

Nog 50 dagen!

Oowjeeej, nog maar 50 dagen en dan is het al zo ver. Dan vertrek ik voor 2 maanden naar Lilongwe. Wat komt het opeens dicht bij, en er moet nog zoveel gebeuren voor die tijd. Gelukkig is mijn ticket al geboekt, en staat mijn vertrek datum vast: maandag 21 september!

Vaccinaites, malariapillen, papieren voor het Nursing Counsil in orde maken voor mijn registratie en niet te vergeten, mentaal voorbereiden.

Vanaf deze blog zal ik jullie op de hoogte houden over mijn voorbereidingen, inpak stress, het laatste dagen in Nederland en natuurlijk de fantastische tijd in Afrika.

Nu zit ik nog lekker achter mijn bureau, wifi, stromend water, warme douche, elektricitiet en alles wat je maar nodig hebt. Over 50 dagen zal dat toch echt anders zijn gok ik zo... Maar daar zal ik ook wel aan gaan wennen.

Toch ben ik erg blij dat ik deze kan krijg!

Liefs,

Myrthe

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood